Hotely a kúpeľníctvo
KÚPELE
pre kúpeľné organizácie zaoberajúce sa komplexnou starostlivosťou o pacientov, ambulantov, samoplatcov.
HOTELY
Hotelové rezervačné systémy s integrovaným prepojením na parkoviská, wellness a gastro zariadenia
WELLNESS AQUAPARKY
Komplexné informačné systémy s riadením vstupov s integrovanou ekonomikou všetkých pridružených prevádzok
NORIS.NEXT PRE HOTELY GASTRO KUPELE
Hlavné výhody
Koncernové riešenia
Ako jediní na Slovensku ponúkame koncernové riadenie viacerých podnikov v jednom celku. Napr. skupinové výkazníctvo, prehľady, DPH.
Systém porastie s Vami
NORIS.NEXT jumožňuje jeho ďalšie rozširovanie o ďalšie licencie a moduly. Prínosom tohto postupu je rozloženie a úspora investícií.
NAPOJENIE NA CENTRÁLNU EVIDENCIU
Systém je napojený na centrálnu evidenciu Obchodný register, Živnostenský register, Digital.SK, Register plátcov IČ DPH
Odvetvové riešenie IS NORIS/ NORIS.NEXT Liečebné kúpele je určené pre kúpeľné organizácie zaoberajúce sa komplexnou starostlivosťou o pacientov, ambulantov, samoplatcov. Vychádza z dlhoročných skúseností z prevádzkovania komplexných informačných systémov v liečebných kúpeľoch. Riešenie je vytvorené na jadre produktu NORIS a NORIS.NEXT, čím je zabezpečená jeho plná integrácia na ostatné moduly NORIS/ NORIS.NEXT.
Popis modulov
Prijímacie a ubytovacie služby
- Rezervačný systém
- Predvolánkový systém
- Nástupy pacientov a samoplatcov
- Fakturačný systém (podklady pre poisťovne, vysielateľov)
- Osobné účty
- Hlásenia, štatistika, výberové informácie
Funkcie v oblasti prijímacích a ubytovacích služieb zabezpečujú podporu pre obchodné oddelenie, prijímaciu kanceláriu a recepcie. Zabezpečujú prístup do centrálnej mapy ubytovacích kapacít, kde jednoznačne umožňujú rezerváciu konkrétnych lôžok ako aj kapacitnú rezerváciu jednotlivých druhov izieb pre skupinové nástupy pre vysielateľov. Svojím jednoduchým prístupom a grafickou prezentáciou dovoľujú rýchlu rezerváciu aj cez telefón. Možnosť predvolánok umožňuje optimalizovať činnosti pri konkrétnom nástupe pacientov. Prepojenie na systémy stravovania a lekárskych služieb umožňuje priame zadanie údajov pre potrebu sledovania stravníkov, pridelenia ošetrujúcich lekárov so zadaním parametrov časovania pre danú skupinu pacientov.
Je zabezpečená kompletná agenda hlásení pre vysielateľov v tlačovej aj elektronickej forme s podkladmi pre fakturáciu.
Využitie – podpis dokumentu s odsúhlasením použitia osobných údajov hosťa.
Modul je pripojený k funkcionalite nástupu hosťa. Zabezpečuje vytvorenie adresného .pdf dokumentu, jeho prenos na podpisovú Biometrickú podložku, jeho podpis príslušným hosťom a následné pripojenie podpísaného .pdf dokumentu so scriptovaným podpisom v elektronickej podobe k agende hosťa.
Biometrická podložka je pripojená k príslušnému PC cez USB rozhranie.
- Potravinový sklad
- Diétny stravovací systém
- Receptúry, kalkulácie, normovanie jedál
- Jedálne lístky, objednávky, žiadanky, podklady pre kuchyňu
- Vyhodnotenie stravnej jednotky, štatistika, výberové informácie
- Zamestnanecké stravovanie
- Reštauračné stravovanie, Pokladňa, Otvorené účty
Funkcie zabezpečujú kompletné činnosti spojené s diétnym stravovacím systémom kúpeľov. Modul umožňuje efektívnu tvorbu receptúr jednotlivých diét, ich kalkuláciu, normovanie napojene cez suroviny na sklad potravín. Ďalej podporuje tvorbu jedálnych lístkov, žiadaniek, výstupov pre kuchyňu a sledovanie dennej stravnej jednotky.
Pre štandardné stravovanie je možné pracovať súbežne v režime reštauračného stravovania s napojením na pokladničné „Otvorené účty„ pre účtovanie hotovostných i bezhotovostných platieb v reštaurácii a bufete. Celý systém platieb je možné napojiť na centrálny systém sledovania osobných účtov hostí a využívať kreditný systém pre účtovanie hostí za kompletné služby poskytované v areály kúpeľov.
Pre potreby zabezpečenia stravovania zamestnancov je možné v systéme sledovať a vyhodnocovať Zamestnanecké stravovanie.
Samostatný nadstavbový modul, napojený na Fiškálnu tlačiareň FT4000 s realizáciou platieb v hotovosti formou ERP v modifikácii
- verzia Bufet, Recepcia sortiment tovar- služby
- verzia Reštauračná pokladňa , otvorené účty
- podpora pre dotykový display
- Ordinácia lekára, vstupné vyšetrenie
- Plánovanie a časovanie procedúr
- Správa procedúr, priamy predaj procedúr cez ERP
- Liekové hospodárstvo
- Laboratórne vyšetrenia
- Štatistika, výberové informácie
Funkcie slúžia pre komplexné evidovanie činností v ambulancii lekára od vstupného vyšetrenia prideleného pacienta, plánovania a časovania procedúr s ohľadom na kapacity, vhodnosť následnosti procedúr, odsúhlasený počet procedúr na deň a pod., tlače kúpeľného preukazu predpisu liekov a laboratórnych vyšetrení, dekurzov až po tlač odchodovej správy. Výstupy je možné spracovať i v rôznych jazykových mutáciách pre zahraničných pacientov. Súčasťou je kniha pohotovosti. Pri ambulantoch je možné pracovať v režime Ambulant s prístupom na priamy predaj procedúr. Systém umožňuje časovanie a prečasovanie procedúr priamo z pracoviska lekára, prípadne naplánované procedúry časuje a prečasuje časovačka, ktorá obsluhuje správu procedúr. V systéme je zabezpečený priamy prístup lekára do dát odliečených pacientov cez prístupové práva lekára. Modul je napojený na štandardné moduly v oblasti centrálnych číselníkov, účtovníctva, pokladne, fakturácie, skladu, miezd atď., čím je možné zabezpečiť komplexné sledovanie a vyhodnocovanie na úrovni vrcholového riadenia.
Nadstavbový grafický modul Ručné časovanie procedúr slúži pre používateľov s prioritným ručným časovaním naplánovaných procedúr nad Mapou procedúr v zadanom období. Ručné časovanie využíva podporu vo forme automatického vyhľadávaním najbližších voľných pracovísk k požadovanému času a pracoviska procedúry.
Riešenie je podporované prehľadnou grafikou a uľahčuje a zrýchľuje proces načasovania procedúr aj v prostredí kapacitne vyťažených pracovísk
Okrem časovania naplánovaných procedúr je možné ručne časovať aj v režime
- Predaj voľných procedúr povolených na priamy predaj
- Predaj doporučených procedúr / určených lekárom/
Špecifické moduly je možné doplniť podľa potreby ekonomickými modulmi IS NORIS a NORIS.NEXT /
- Účtovníctvo,
- Banka,
- Pokladňa,
- Majetok,
- Mzdy,
- Fakturácia došlá, …
Systém je tiež možné podľa potreby napojiť na kompatibilné vstupné a identifikačné systémy.